17 фебруар 2006

Укидање страсти 1

Приметим ја у листингу за плату да ми се сваког месеца од плате одбије 300 и нешто динара за синдикат у који се никад нисам учланио. Спремајући државни испит, приметих у Закону о раду да је чланство у синдикату добровољно. Одем у благајну и питам зашто ми узимају паре за организацију чији нисам члан. Каже жена "Па ни ја нисам члан па се и мени одбија, види са директорком." Не било ми тешко, одем ја код директорке сектора економије, кора вели "то је донета одлука на нивоу фирме да су сви радници чланови синдиката, наравно истог". Поменух ја њој како је то противзаконито и противуставно, на шта добих сасвим разумен одговор на шта би то личило, један да буде члан синдиката, други да не буде, да свако бира у ком ће синдикату да буде.... Па помислих: у праву је, ипак смо ми мало ретардирани, срећом па постоји неко ко ће тако тешке одлуке да доноси у наше име.

1 коментар:

Анониман је рекао...

Slobodno drustvo Burga moj, nista drugo...